Verzenden & Retourneren

VERZENDING & RETOURNEREN

Verzendkosten

Als u een bestelling plaatst met een totaalbedrag boven de € 150,= dan is de verzending gratis! Voor bestellingen onder de € 150,= brengen wij standaard € 6,95 verzendkosten in rekening.

Mocht de verpakking van uw bestelling groter zijn dan 100 x 50 x 50 cm dan komen er € 6,= extra verzendkosten bij. Dit geldt ook voor als uw bestelling meer dan 10 kilo weegt.

Levertijd

Wanneer een artikel voorradig is in ons magazijn, dan ontvangt u het artikel binnen 1-3 werkdagen. Wanneer het artikel niet voorradig is, dan wordt u daarvan via een e-mail bericht op de hoogte gebracht. De levertijd vindt u op de pagina van het betreffende artikel. Ook staat de levertijd vermeld in de orderbevestiging die u ontvangt nadat de bestelling is afgerond. Als u meerdere artikelen bestelt met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd.

Bezorging

U kunt uw bestelling bij u thuis- of werkadres laten leveren. De bestelling wordt bezorgd door GLS/DPD of PostNL. Wij sturen u altijd zodra uw order is verzonden een Track & Trace code:

Track & Trace

Volg uw pakket of aangetekende brief op elk moment

Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode en de postcode van u als ontvanger. Ook als verzender volgt u uw zending eenvoudig online of met de GLS/DPD of PostNL App.

Hoe werkt het?

Zodra u een track & trace nummer heeft, kunt u de zending online volgen. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, tonen we deze dag. Ook geven we aan hoe laat we de zending bezorgen (indien mogelijk).

Zelf uw bezorgtijd of -plaats kiezen

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving.

U kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds).
  • bezorging bij uw dichtstbijzijnde DPD/GLS of PostNL-locatie.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen van de afzender (meestal in de avond), kunt u uw keus aan ons doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6:00 uur s’ ochtends op de dag van bezorging.

Bezorger gemist?

Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. We komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een GLS/DPD of PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mogen wij het pakket niet aan u meegeven.

Is er iets misgegaan?

Dan kunt u dit via ons contactformulier aan ons vertellen en wij helpen u graag bij het traceren van uw pakket.

 

Retourneren

 

Retourneren NauticOnline.nlDe bedenktijd

De bedenktijd bij Nautic Lounge is maximaal 14 dagen. De bedenktijd (of zichttermijn) gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Bij deelleveringen gaat de bedenktijd in vanaf het laatst ontvangen artikel. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

 

Retourneren  

Retourneren of ruilen is geen probleem, mits u volgens onze richtlijnen te werk gaat. U kunt het artikel binnen de bedenktijd retourneren mits aan de onderstaande regels wordt voldaan:

- Binnen de bedenktijd van 14 dagen geeft u aan de overeenkomst te willen ontbinden en de bestelling te retourneren. U moet hiervoor het retourformulier gebruiken.

- Na aanmelding van uw retour, dient uw retourzending binnen 14 dagen in ons bezit te zijn.

- De artikelen worden geretourneerd in onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers.

- De artikelen zijn compleet, niet gebruikt en onbeschadigd.

- U mag het artikel slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.

- Het artikel dient volledig met alle eventuele accessoires, kabels, boekjes, etc. opgestuurd te worden.

- Ongefrankeerde pakketten worden door ons geweigerd.

 

Voorwaarden Geopende artikelen

Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande regels blijven uw eigendom. Deze artikelen worden naar u teruggestuurd en de gemaakte kosten worden aan u in rekening gebracht.

 

Artikelen die niet retour gestuurd kunnen worden.

Sommige artikelen mogen niet retour worden gestuurd. Dit geldt onder andere voor artikelen:

- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig de door u aangegeven specificaties.

- Die speciaal voor u besteld zijn.

- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

 

Retourformulier

Voeg altijd het Nautic Lounge Retourformulier bij uw retourzending, inclusief opgave van de retourreden. Stuurt u meer dan één pakket retour, zorg dan dat u bij elk pakket een retourformulier bijsluit. Bij ontvangst van uw bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over het verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

 

Ruilen van maat of kleur

Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? U kunt het artikel binnen de bedenktijd retourneren. Het nieuwe artikel bestelt u gewoon als een nieuwe bestelling. Een bestelling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling. Nautic Lounge brengt daarom opnieuw eventuele verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van de bestelling. In het winkelwagentje ziet u de verzendkosten die voor uw bestelling gelden.

 

Kosten van retourneren / terugstorten

De kosten voor het retourneren naar Nautic Lounge zijn altijd voor eigen rekening. In het geval van een foutieve levering of een defect/beschadigd artikel, storten wij na ontvangst van het product, het retourformulier en na beoordeling achteraf € 6,95 aan gemaakte verzendkosten van die retourzending terug op uw rekening.

 

Terugbetalingen

Voor terugbetaling geldt een termijn van 14 dagen na ontvangst van het retourformulier, ongeacht de betalingswijze. Retouren worden bij ons dagelijks behandeld. Zodra wij uw retourzending in ongeschonden staat hebben ontvangen, wordt binnen maximaal 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

 

Retour vanuit het buitenland

Het is ook mogelijk om vanuit het buitenland artikelen retour te sturen. De kosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening.

 

Retouradres:

  Nautic Lounge

  Acht Boerijen 9

  7981 EK  Diever

 

Het verkoopteam van Nautic Lounge.