Klantenservice

U kunt ons altijd via het contactformulier bereiken en uw vraag stellen. Wij zullen u dan zo spoedig

mogelijk antwoord geven.

 

 

Contacteer ons via Whatsapp via onze homepage, via ons contactformulier of via [email protected]


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.  Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via het formulier hiernaast.

 

Vriendelijke groet namens het verkoopteam van Nautic Lounge.

Klik hier om verder te winkelen.